כל בעל עסק אשר מכבד את עצמו, מבין שלא ניתן לנהל היום תהליך קידום ושיווק של העסק מבלי לקחת בחשבון גם את עולם הדיגיטל. אף על-פי שאתם לא מומחים בתהליכי קידום אתרים, ברור לכם שאתם צריכים להראות נוכחות ברשת ולכן אתם פונים לקבלת סיוע של אנשי מקצוע. כחלק מתהליך העבודה, אתם נדרשים ליצור תוכן שקשור לבית העסק שלכם, ובין היתר גם ליצור כתבת תדמית מפורטת, אשר מציגה את כל תחומי הפעילות המקצועיים של העסק שלכם לקהל הרחב. אז למה חשוב כל כך לבנות כתבת תדמית לעסק? ואיך אתם יכולים ליצור את הכתבה הנכונה ביותר לכם?
מה חשוב לדעת על כתבת תדמית?
כתבת תדמית היא במובנים רבים:
- כתבה אשר מציגה את תחום הפעילות המקצועי של העסק שלכם, ופונה לקהל כמה שיותר רחב, בתפוצה כמה שיותר גדולה. זו יכולה להיות כתבה בעיתון או באינטרנט, אבל זו חייבת להיות כתבה מאוד מפרגנת.
- הכתבה מציגה גם את אנשי המקצוע המרכזיים בחברה שלכם. למשל המנכ״ל או קבוצת היזמים, צריכים לעמוד מול המצלמה, ולדבר בצורה ברורה ורהוטה על תהליך ההקמה של העסק, על היחודיות של בית העסק ועל השאיפות לעתיד.
- את הכתבה אתם צריכים להעלות גם לאתר החברה שלכם, גם לרשתות החברתיות וגם לאתרים שבהם ניתן לפרסם את החברה שלכם כדי לעשות שימוש כמה שיותר נרחב בתוכן כל כך איכותי.
תכנון ממוקד מטרה של כל אלמנט בכתבה
על מנת להצליח ליצור כתבת תדמית מושלמת, אתם צריכים לעבוד ביחד עם אנשי קידום מוניטין ויחסי ציבור, אשר יודעים לתת לכם כלים לנהל תהליך העבודה. אתם צריכים להרגיש בנוח לשאול את כל השאלות מראש, ולהסביר לאנשי המקצוע מאהל המטרות שלכם ומה הם המשאבים הכלכליים אשר עומדים לרשות החברה שלכם, על מנת לנהל את תהליך העבודה לאורך זמן. אז קחו את הזמן וחפשו את אנשי המקצוע שיודעים לתת לכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לקבל, במינימום השקעה של זמן ומאמצים.