גם בעידן הדיגיטלי עדיין יש מקום לכרטיסי ביקור מודפסים, כאלה שאפשר לשלוף מהארנק ולהושיט ביד במהלך כנס מקצועי, תערוכה או כל אירוע אחר. עצם פעולת ההושטה ביד תורמת רבות לאינטראקציה בין שני הצדדים, ולרמת האמון ההתחלתית. כשאנחנו מקבלים הודעה בנייד בסופו של דבר מדובר בעוד התראה מתוך אינספור התראות שיש בכל יום, ולעומת זאת כשאנחנו מקבלים משהו ביד, ההתייחסות אליו שונה לגמרי. על-מנת להפיק מקסימום תועלת כדאי לעצב כרטיס ביקור מרשים, ובעיקר כזה שמייצג היטב את מי שאנחנו.
כרטיס ביקור שמשקף את האדם ואת התפקיד שלו
העיקרון העיקרי של עיצוב כרטיסי ביקור אפקטיביים באמת הוא התאמה מלאה לאישיותו של האדם, אבל גם לתפקיד שהוא ממלא. באופן טבעי ישנם הבדלים בין כרטיס ביקור של סמנכ"ל כספים בחברה ותיקה ומבוססת לבין כרטיס ביקור של מייסד סטארט-אפ צעיר. בהתאם עוד לפני שמתחילים לתכנן את הכרטיס, כדאי להקדיש מחשבה לסוגיה מה בעצם הרושם שאנחנו רוצים לייצר ומה ב-DNA שלנו ושל התפקיד שלנו הכי חשוב לנו להבליט.
תשומת לב מלאה לכל המרכיבים של עיצוב כרטיסי ביקור
עיצוב כרטיס ביקור מבוסס על אלמנטים ויזואליים רבים: הרקע של הכרטיס (שיכול להיות חלק לגמרי, בכל גוון שתרצו, להתבסס על מרקם שונה וגם לכלול עיצוב גרפי מסוים), הפונטים של הטקסט, הגודל של האותיות, הצבעים של האותיות, הלוגו של העסק, תמונה שלכם או כל תמונה אחרת שתרצו ועוד.
רק הרמוניה מושלמת בין כל המרכיבים הנ"ל, על בסיס מחשבה מעמיקה לגבי כל אחד ואחד מהם, מבטיחה כרטיס מרשים ומניע לפעולה – וזו כמובן המטרה של עיצוב כרטיסי ביקור.
איכות ההדפסה
עיצוב כרטיסי ביקור הוא רק השלב הראשון בדרך למוצר המוגמר. לאחר שמושלם התכנון, ישנו גם שלב המימוש – וכדי שהתוצאה תהיה יפה ומשכנעת, נדרשת הקפדה על רמת גימור גבוהה במיוחד. בהתאם חשוב לבחור בבית דפוס ותיק שמקפיד הן על איכות הנייר המשמש לכרטיסים והן על איכות ההדפסה עצמה, ובפרט כשיש בה כמות גדולה יחסית של צבע. אופציה נוספת שכדאי לשקול היא למינציה, ששומרת על הכרטיסים לאורך זמן.